彼らを助ける


http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8695931.ab

Det är helt sjukt, men alla jag känner i Japan har klarat sig som tur var. Men över 1000 döda, och stora efterskalv har inträffats. Jag vet inte vad jag ska säga, men det gör ont i mig att japanerna har drabbats av detta och jag hoppas verkligen att inga fler skadas.
Ni får gärna be för Japan och alla människor.

Och vill ni hjälpa dom drabbade så kan ni donera en liten summa genom 3 enkla alternativ:

* Skicka ett SMS med texten AKUT till 72900 för att skänka 100:- till Röda Korset i Japan.
* Skicka ett SMS med texten HJÄLP till 72950 så ger ni 50:- till Frälsningsarméns hjälparbete.
* Skänk en valfri summa genom att köpa ett armband från Lady Gagas onlinebutik. Pengarna går direkt till att hjälpa Japan!




Kom ihåg att varje litet öre räknas och att Japans ekonomi är hårt drabbat i nuläget!


För övrigt känner jag att jag gärna skulle vilja åka till Japan och hjälpa till i voluntärarbete, men just nu vet jag inte hur länge jag får jobba så då ser min ekonomi lite kritisk ut i dagens läge. Men vi får se, jag ska kontakta kommunen imorgon igen och höra hur det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0