Give me a break from the cold

Är sjukt trött på snön nu så igår trotsade jag allt vad vinter heter och tog på mig mina nyinköpta vårskor, gick ut och tog in solskenet som fanns trots att det fortfarande var snö på marken. Det var en sånn dag då man blir lite smått rebellisk och sätter på alla sommarlåtar, höjer volymen på ipoden och tar en lång promenad. Man kan inte riktigt låta bli att le för man minns alla härliga sommarminnen med underbara grillfester, skratt och vänskap. Det är en sånn dag då man bara skiter i allt för man vet ju att alla problemm löser sig förr eller senare. Kära vänner, nu har jag ringt in våren och jag har bestämt mig för att den är här för att stanna.


Nya vårskor from Din sko 299:- du hittar dom här
!


En glad vårtjej som är trött på vintern :)

Har precis färgat håret också i chockladbrunt. Men hur det blev får ni se en annan gång, nu ska jag sooova för det kommer mycket ungar imon på jobbet. Och då blir det full fart kan jag lova, jag är förvånad att jag överhuvud taget har någon hörsel kvar med allt skrik och gråtande.

Sov sött alla läsare ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0