Sminkgrej

I lördags var jag, Linnéa och Björn på en sånn där sminkgrej där dom sminkar och fotar en, sen så får man köpa bilderna efteråt (som är svindyra och kostar 500:- styck) så då kom någon på att Björn kan ju fota oss hemma hos mig sen så slipper vi betala. Det tog lite tid innan vi hann fixa ett bra ljus o allt men bilderna blev ju bra, och jag tycker Björn är en grym fotograf.

Vet inte om jag är så nöjd med sättet dom sminkade mig på, blev så svart runt ögonen o jag ser lite väl rosa ut men det var roligt iaf. Det enda negativa var att vi fick vänta över två timmar innan vi kunde komma in till sminket o allt, men det är sånt som händer. Här nedanför kommer lite bilder (som Björn har tagit) och några bilder kommer upp på facebook också ^^










Kommentarer
Postat av: Evelina Faag

Sheeet! Dom är ju jättefina! Tycker du blev jättefint sminkad! DU passar i det =) OCh vilketn grymt fint hår du har männska! =)

2011-09-14 @ 21:13:53
URL: http://silverninas.se
Postat av: Hanna

Aww, tack så mkt Eve! Blir alldeles rörd här =)

2011-09-14 @ 21:36:07
Postat av: Hanna

Aww, Tack så mkt Eve! Blir alldeles rörd här :}

2011-09-14 @ 21:37:40
URL: http://hallonsnutten.blogg.se/
Postat av: Anonym

Va fina foton på dej gumman! Du är ju ursnygg!!

Mammis

2011-10-29 @ 13:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0