Ett beslut måste göras - ge mig te?

Ni vet att jag har sökt olika skolor till hösten, dels till Grow i Jönköping och dels till Bjärka i Linköping. Igår så kom ett brev från Nya slottet, Bjärka-Säby där det stod att jag blivit antagen! Och jag måste bestämma mig inom 3 veckor om jag vill anta min plats på skolan eller inte. Tro det eller ej men jag har lite beslutångest, delvis så vill jag anta platsen men det innebär också att jag flyttar till Linköping ett helt år (O.O) Och dessutom måste jag dela rum med någon, men det är ett av mina mindre bekymmer haha. Anyway, nu har jag sakt det och nu måste jag gå och tänka. Tänka = te och kakor i mängder. Jag kommer bli fet.


Kommentarer
Postat av: Charlie W

sv: thankss :D

2009-04-23 @ 19:03:25
URL: http://redandblack.blogg.se/
Postat av: Hanna

your welcome ^^

2009-04-26 @ 02:15:40
Postat av: M i c k a

tuffa beslut du har framför dig, hoppas du kommer på vart du vill gå (:



btw så gör din bakgrund mig sjukt sugen på hallon! elaka du :P haha

2009-04-28 @ 18:10:20
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Postat av: Hanna

ja, tror jag nästan har bestämt mig ^^



haha, eat them >8D dock är dom lite håriga O.O

2009-04-29 @ 00:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0