Förändringar är nödvändigt

Sitter och lyssnar på LM.C - Liar Liar, deras musik muntar upp mig ibland. Vet inte varför men på senaste tiden har jag varit nere, inte kunnat sova ordentligt vilket leder till att jag tänker för mycket. Har kommit fram till att jag har svårt för att lita på folk, även vänner som jag vet aldrig skulle svika mig. Men nu är det så att lilla Hanna är störd (VILKEN HANNA!?) och jag måste lära mig att lite mer på folk och jag jobbar på det, tro det eller ej.

Idag har jag kollat på How I Met Your Mother - bästa serien ever. ah just det. Och snart ska jag äta våfflor, goda och fluffiga...nej stryk det, brända och hårda är rätta ordet. För det är pappa som gör dom. Kan man förvänta sig att dom blir bra ändå? Nej, det kan man inte, hans initialer är ju CP trots allt. Neä, fy vad dum jag är! Pappa är snäll och alla våfflor blir ju inte brända....nästan. Imorgon ska jag klippa mig, och jag känner det är dags för en förändring. Bort med vinter-depressionen och in med vårkänslor; låter bra tycker jag.

Dagens drink:

Ett kallt glas med iskall cola med isbitar i - finns inget bättre.


Kommentarer
Postat av: banana

jag tycker om dig jättemycket hanna-banana&jag vill att du ringer mig när du tvivlar på det <3

2009-04-16 @ 20:07:57
URL: http://metahanna.blogspot.com
Postat av: Anonym

aww, söt du e <3 tycker om dig med, o jag ska bättra mig, lovar!

2009-04-16 @ 20:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0