Stressen dödar mina hjärnceller

Ojojoj det har hänt ganska mycket i helgen, men jag orkar inte berätta allt. Men i fredags bakade vi muffins hos Korre, ni vet sånna där chockladmuffins med marabou. Dom blev perfekta och smakade underbart! Sen kommer jag inte ihåg vad jag gjorde i lördags *dåligt minne* eller jo! Jag och Hanna åkte ut till henne på fredagskvällen och sov över, cola och ally mcbeal is the shit. I söndags hade jag teater som vanligt, vi tog kort och jag såg ut som skabb så jag tänker bränna upp bilderna så fort jag får tag på dom...har aldrig blivit bra på kort, och jag är ett levande bevis på det.

Idag ska jag för första gången träna med Bella på gymmet, har ringt typ 10000 samtal hit och dit och är helt slut i hjärnan. Inte för att jag hade nån att börja med men men....jag till och med driver med mig själv, normalt? Nej. Anyway, är lite nervös men det kommer nog gå bra (:

Sen var jag hos Eve igår med pj och Johan, pizza o film FTW! Det var kul och jag tror alltid att jag ska dö när Johan kör men enda trösten är att man vet att han är bra på att köra. Jag är ju inte död än, så där ser ni. Sen idag kommer AMMI !!!!! min lilla franska vän och det kommer bli Ledgen- wait for it . . .DARY! hahah som Barney brukar säga, ett hjärta till honom <3

Nu måste jag äta äcklig tomatsoppa, du vet en sån där äcklig konserv-skit som består mest av klumpar. Gross är det rätta ordet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0