One week left

Idag blev det en impuls-tur till jönköping med Banana, it was awesome! Hittade en asgullig top på H&M och min tunga blev brännskadad av kokhett kaffe som man är dum nog att ta en stor klunk av innan det ens svalnat. Efter några timmar begav vi oss av hemmåt med fet McDonalds mat i magen och ett leende på läpparna - en bra dag helt enkelt. Dock sög det att jag skulle jobba kväll från 2-9, men jag har ett litet mantra i huvudet att det bara är en vecka kvar på jobbet sen är jag FRI från arbetet!  <-- *glad musik spelas i bakgrunden* YAAY ~
I'M FREE! Inga mer tanter att torka! Inga mer gubbar att duscha! Inget mer arbete! Eller. . .ja tills skolan börjar iallafall . . . skit också. *musiken dör ut*


Hade ingen ny bild, för min kamera suger och jag har inget ps :C

Kommentarer
Postat av: jolle

haha ;D

2009-08-11 @ 14:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0