Giggle like a girl

Okej jag vet. Det var ett tag sen jag uppdaterade, men jag har ju faktiskt skrivit att jag tänkte lägga ner bloggen eller hur? *försöker slingra sig ut* Anyway, nu är jag hemma i Pizzastaden och det känns nice. I måndags var jag med Banana och det var awesome - as always. För övrigt sitter min skjutgalne bror och spelar nått skjutspel där man köttar folk och huvuden flyger hit och dit - seriöst det skulle inte förvåna mig om han blev lasermannen 2.

Annars är det helt normalt att man kommer hem till en skrattande Conny som springer omkring vilt i lägenheten med en skrattande Karin jagande efter sig och speciellt normalt är det att Conny låter som en fnittrande tjej. Helt normalt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0