Vid 25 så blir det äldreboende

Jaha, igår så fyllde man 20 år då! Börjar bli gammal. Men dagen började med en lång sovmorgon, sen blev man firad med tårta, fika och lite presenter. Väldigt få presenter men jag antar att man inte ska klaga haha. Fick bland annat ett par silveröronhängen som jag tyckte va fina, och fick lite tallrikar och muggar från IKEA också. Jag gillar IKEA. När klockan sedan var runt 5 tiden så åkte vi ut till Långserum för att hälsa på emo-barnet även kallad Joakim, min lillebror för er som inte vet det. Det var mysigt coh man upplevde lite gammla goa minnen minsann, som på den gammla goa tiden då jag fortfarande var ung. Ja, tiden går fort.

(Det bör nämnas att mina texter kan låta deppiga men det är för att jag inte kan ha 100 smileys i en text, annars skulle jag gärna ha det:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0