A Roadtrip and some Madness

Dagen börjar med att min mobil ringer runt kl.9 på morgonen, och ni som känner mig vet att jag är både arbetlös, morgontrött och sover till ett på dagarna. Hur som helst så ville Hanna vara evil idag och bestämde sig för att väcka mig tidigt, mina mordtankar om en sakta död för henne försvann när hon nämnde en roadtrip till jönköping över telefon och helt plötsligt sken solen genom mina gråa morgon-moln och jag kände att denna dag fick en bra början trots allt.

När jag fann det omöjligt att somna om så var det bara att kliva upp och göra sig lite frukost, som bestod av ett uttorkat litet bröd som det krävs i princip 100 liter mjölk för att kunna svälja ner. Varför jag berättar om min frukost, vet jag inte men men.

Sen runt 2 tiden då banana slutat skolan, så började vår lilla roadtrip; och jag måste säga att dricka cola med en hand och köra samtidigt var lite småkul...dock hade jag en hysteriskt skrikande Hanna bredvid mig som predikade om vår kommande död då hastigheten översteg en aning än vad som var tillåtet....okej hon var inte jätte hysterisk men något åt det hållet iallfall.

Efter lite felkörningar och lite mer skrikande, kom vi äntligen fram vi vårt mål och Hanna gick för att göra sina saker medans jag knallade ner mot stan. Någon timme senare står jag i regnet med värk i fötterna och tomhänt, inga kläder och inga skor blev det, och en besviken liten Hanna börjar gå mot hemmakväll för att trösta sig med godis där även Hanna 2 väntade. Men när vi kom hem till Nässjö igen så vart det pizza och krypa ner i en varm säng och kolla på en film som var otroligt flummig och kul.

Dagens Guldstjärna:

Går till Hanna Banana! För att hon stod ut med körgalna mig och för att denna dagen blev en rolig och bra dag <3

Kommentarer
Postat av: banana

"översteg en aning än vad som var tillåtet" EN ANING?! Du körde 135 på en 100väg xD

Du gjorde min dag <3

2009-03-16 @ 22:56:35
Postat av: P

HAHAHA xD ja men det kan jag ju inte nämna D: >__<

hehe men kul var det iaf ^^ <3333

2009-03-17 @ 03:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0