Mysdag på landet

Igår var jag hos Hanna i Havrida och åt massa godisbitar, pannkakor och drack ett antal glas cola. Ja, man känner sig lite fet så här i efterhand, men ska man kolla på Ally mcbeal så måste man ju bara ha något gott till. Sen blev det House, en serie man bara måste följa, för House är snygg. Sen blev det till att sova då jag måste säga att Hannas snarkande är en aning roande, för hon är förskyld så det lät som om hon sakta kvävdes till döds. Men ta det lugnt; hon lever.

Nu är jag iallafall hemma och då tror man att man kan få koppla av lite? Men nej, tydligen ska man köra en äldre kvinna till Eksjö fram och tillbaks och i en automatisk bil. Varför ni kanske undrar? Jo, pappa hjälper den här kvinnan med lite saker, och bland annat så har hon indraget körkort för tillfället så tydligen ska jag hjälpa till att köra henne ibland. Och bör jag nämna att jag aldrig kört en automatisk bil förrut?

Visst kul att hjälpa till med människor som behöver det, men jag är så sjukt trött idag och så måste jag vara pigg för ikväll. Hanna ska ha, till dagens ära, en våffelkväll. Vilket kommer bli sjukt kul! Ska bara leta upp min trötta hjärna och ge den lite elchocker....

Lite bilder kommer senare! So stay tuned.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0