No money no kawaii

Idag surfade jag in på en av mina favoritsidor, det fanns massor av söta saker jag vill köpa! Men lyckan höll inte någon längre tid, då jag insåg att min plånbok hade tydligen bestämt sig för en ekonomisk kris just nu. Så jrockaren inom mig grät stilla och jag fick sakta inse att jag inte kunde få alla super söta saker jag ville ha. (Jrockare är folk som lyssnar och klär sig som  japansk rock/visual kei, så nu vet ni det gott folk.)

MEN jag kan iallafall köpa piercingen på bilden! Den är inte så dyr och jag behöver ett nytt smycke, för jag tror att min piercing har läkt nu. Det har ju trots allt gått lite över en månad nu och svullnaden har gått ner för länge sen, och smycket känns lite för stort nu tycker jag. Så det får bli mitt råd idag; har du inte råd med kläder? Köp då ett smycke till din piercing istället! Aja, jag är lite trött så ni får ursäkta min dåliga humor för tillfället, om man ens kan kalla det för humor.

Nu ska jag ut i det kyliga och tråkiga vintervädret och köpa lite cola, kan det aldrig bli vår?



Kawaiidesign.se - bor inte nära butiken som ligger i Göteborg,  men en dag ska jag dit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0