The name of confusion

Kom just på att man kanske undrar om mitt namn, varför just hallon? har hallon något med min blogg att göra?
Svaret är ganska enkelt; nej, nej, nej och åter igen nej. Jag gillar hallon dom smakar gott men det har inget med bloggen att göra :3 Jag gillade bara namnet lixom ^__^ och varför snutt är med . . . jadu, det är bara en rolig grej tycker jag xD *störd*
men nog om det :)

Idag gick jag till arbetsförmedlingen, ogillar starkt att bli satt i ett rum med andra ungdomar som har 'inget jobb'. Man känner sig så misslyckad på något vis, fast man får väl skylla sig själv lite, eller hur? Jag har inte precis sökt jobb så där super aktivt, utan det har vart mer; "åh en dator" spelar lite "kanske borde söka jobb idag....*skratt* som om det skulle hända"
3 timmar senare "äh, jag söker väl lite på platsbanken då *söker i 3 min*" "nehä men det fanns inget, jag är sjukt hungrig *går och äter*"

Man får göra sitt bästa ut av det... och tvål smakar inte bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0