Som ett frågetecken ?

Idag var det teater vid 4 som vanligt, Carro hade ont i halsen och Korre kunde inte va med idag; så det blev bara jag och Filip kvar. Vilket gjorde att vi fick spela upp våra roller gång på gång på gång...väldigt tröttsamt. Så det kanske inte var så konstigt att i slutet då vi skulle improvisera lite, så spårade allt ur lite...

Filip stod och babblade på om något som ingen fattade, och tillslut stod Karin och jag som två stora frågetecken. Men det var kul och flummigt och den här söndagen var faktiskt roligare än alla andra tråkiga söndagar. På något sätt känner jag på mig att detta inlägg är totalt onödigt och ointressant, men jag ville uppdatera min blogg utan att det går ett halvår innan jag gör det.

Jag har inget att skriva. Jag är trött. Jag vill ha en kattunge och mitt hår har en förmåga att lukta mat efter jag ätit.

W i e r d .

Dagens låt:

Hollywood undead med Circles - grymt bra låt, dom brukar annars ha ganska vulgära texter men denna låten är lugn, och ganska sorgsen faktiskt. Inte heller min vanliga musikstil (jrock) men lyssna på den ändå :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0