Våffeldagen

Tyvärr så var jag glömsk som vanligt och glömde ta med kameran till våffelfesten igår. Men jag fotade lite våfflor idag bara för att jag tycker denna blogg behöver lite mer bilder, eller hur? Ja just det.

Ikväll ska jag till Vetlanda för Korre har pratat om någon konsert som tre:orna ska tydligen ha. Det kan bli trevligt tycker jag! Ja, Korre jag tycker verkligen det så du behöver inte oroa dig något mer. Det bör nämnas att hon har ringt mig typ 5-6 gånger redan? Och då är det fortfarande 3 timmar kvar innan det börjar, haha Korre du är söt du :)

Men det var trevligt att träffa alla igår och på lördag är det Earth Hour! Himmla mycket snack om det på sistone men det ska bli spännande tycker jag. Usch, jag har ont i huvudet, solen skiner och jag borde gå ut en stund...men orkade jag det? Nej, förlåt det var en otroligt dum fråga. Svaret är ju ganska uppenbart menar jag.







Kommentarer
Postat av: hannah :)

åhh va gott me våfflor , det va jätte länge sedan jag åt det.. :D

2009-05-14 @ 15:18:17
URL: http://radtke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0