Vårkänslor och failure

Nu känns det som våren är på gång! Då blir Hanna glad och tänker att här ska det fixas! När Hanna tänker så slutar det oftast i katastrof. Som när hon ville blondera sitt hår av en konstig anledning och det slutade med att hon tog bort allt pigment i hårbotten. Ett dyrt besök senare hos en frisör fixade det och man tror hon lärde sig en läxa. Då trodde ni fel.

Nu vill hon klippa raklugg igen och göra blonda slingor (dock ganska få) och sen färga dom i en häftig nyans av rosa. Nu återstår det bara att se; ska hon lyckas? eller kommer detta lilla hemma-experiment sluta helt fel igen? Find out soon on; www.hanna-failed-again.se

hahah neä den adressen finns inte, men förmodligen kommer den finnas i framtiden om jag inte lyckas nu. Men ska inte klippa luggen själv (tack och lov) men ska däremot slinga och färga här hemma, så vi får se, det kommer ju inte bli så avancerat. Ska bara göra några slingor i underhåret, och om jag vågar lite i luggen men men vi får se!

Jag har också börjat märka att både min engelska och svenska har smått blivit sämre sen jag tog studenten, vilket kanske är helt normalt? Men det är irriterande, men orka plugga engelska nu på sin fritid. Helt onödigt säger jag dig. Men måste väl ändå be om ursäkt med alla stavfel; deel wiit ith.



Jag ser drogad ut, men jag skyller på att jag var trött när fotot togs, ah just de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0