Fångad av en stormvind

Idag var det pizza med banana och tv-tittande i hennes bror lägenhet. Jag tror vi har det som rutin nu varje gång vi träffas, mycket trevligt och roligt må jag säga. Sen förstördes mitt glada humör med detta urdåliga väder som existerar just nu. Om ni inte vet vad jag pratar om så gå gärna ut och se er själva blåsas bort av denna dumma storm som härjar. Allvarligt, det blåste så mycket när jag var på väg hem igen att jag fick sand och grus i ögonen, mitt hår blev en levande sandturban och jag blev allmänt sur.

Jag fick nygligen in ett sms som konstaterar att banan har just precis fått ett jobb! Ett stort grattis till henne och jag tycker vi skålar med ett glas cola!

Sayonara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0