Not anymore, oh yeah!

Nu gott folk så har dagen kommit; då jorden går under, dinosaurierna kommer tillbaks till liv, gratis cola till alla, Göran Persson börjar jobba på statoil och man ger bort datorer på ebay. För det är nog allt som skulle hinnat ske innan jag får ett jobb, men se där nu har ett mirakel skett!

Dom ringde idag från vikarieförmedlingen och undrade om jag ville ha ett sommarjobb inom äldreomsorgen vid Brinell typ. Visserligen så måste jag jobba ensam, för man besöker dom gammla i sina hem. Men jag tror jag fixar det, och man får ju lite pengar för det. Hoppas bara att dom har förståelse för att jag är ny och visar hur man gör och allt.

Iallafall Laserdome ägde fett! Det måste vi bara göra om någon helg. Nu fattas bara att det blir bättre väder, för det regnat ett bra tag nu. Det gillar vi inte.

Dagens hemsida blir:

hemsidan www.kawaiinot.com, dom har en hel del roliga komedi-klipp, så om du vill ha ett gott skratt så check it out  =D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0