Sommaren är här!

Var i Jönköping igår med sköna gänget och vi shoppade som blodtörstiga iglar, eller något. Tyckte lite synd om banana för så fort hon gick iväg för en liten stund så kommer hon tillbaka och har shoppat upp hela sitt studiebidrag. Så det kan gå. Sen när vi var klara på A6 så åkte vi till stan för att kolla på RIX FM festivalen, det var så sjukt mysigt att sitta i gräset och bara chilla och lyssna på musiken. Sen att det låg en gurka och en oanvänd (hoppas jag) kondom på marken, är inte lika uppskattande men det är sånt man får ta. Men när jag kom hem somnade jag direkt och drömde om oanvända kondomer, en saltgurka och bungyjump. Konstigt.

Nu är sommaren här iallfall, och jag ska tvingas att spendera resten av dagen hos min farmor. Hurray ~


Jag plågar er med en egobild igen (:

Kommentarer
Postat av: banana

du är så söt! igår var värt trots att jag är fattig nu :D

2009-05-31 @ 20:32:17
URL: http://metahanna.blogspot.com
Postat av: Frenchy

Din farmor är ju hur gullig som helst xD hon gör goda våfflor i alla fall :D puss på dej <3

2009-05-31 @ 22:09:31
Postat av: Hanna till frenchy

haha ja men hon bjuder på 100 kg fika o tjatar mkt :D men klart hon är gullig ^^ saknar dig sötnöt, puss <3

2009-05-31 @ 23:19:36
URL: http://hallonsnutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0