En förvirrad fluga

Förlåt kära läsare för att jag inte uppdaterat bloggen på länge. Jag kunde ha skyllt på att jag haft mycket att göra, en släkting har dött, ett hus rammlade ner på mig. Men jag ska vara ärlig och säga att jag har helt enkelt varit lat, och därför inte orkat uppdatera min lilla blogg. Så med den dåliga ursäkten bakom oss, så kan jag berätta att nu har jag gått klart mina tre dagar där jag ska gå bredvid på jobbet. Jag är minst sakt förvirrad över all medecin som ska hit och dit, och den tanten ska ha sin frukost så här, och hon vill ha sitt kaffe på detta vis och...ja, jag tror ni fattar, förvirrande helt enkelt.

Men det ordnar sig nog, och för tillfället så pluggar jag till mitt delegering-prov. En delegering gör så att man kan dela ut medecin sen på sin arbetsplats, en sorts licens typ. Man vill ju inte precis ge fel tant fel medecin, det skulle krångla till allt ganska rejält.

Jag har även märkt att om kvällarna när jag spelar dator så har små bananflugor en tendens att flockas i mitt rum, där dom har sin egna lilla ljus-ritual och dansar glatt runt dataskärmen. Men dom kommer inte leva länge till efter en hemma-gjord hårpray-attack. The little bastards.

Iallafall, nu ska jag gå och lägga mig och imorgon funderar jag på att göra ett eller två hål i örat med min kanyl. För låt oss alla inse att det är svindyrt och dåligt att ta hål i öronen med en pistol. Bara så ni vet.

Good night



(ps jag hittade den dumma sladden, den låg rakt framför mig.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0