Say what!?

När man för en gång skull ska lämna bondelandet och dra till England (London, baby!) så är det väl självklart att ett usla svavelmoln ska förstöra skiten. Island kan ta sin dumma vulkan som sänder ut all aska/svavel så att planen inte kan flyga, och ta sig i röven. Dagens i-lands problem för ju iaf en helt ny mening. jaja jag vet att det är irland istället för islands problem men jag försöker göra en poäng här okej? akta så jag inte kastar aska i ögat på dig........yes you heard me!

Neä men det är ju inte helt säkert än om vi kan flyga om en vecka eller inte, men hoppas vi kan iaf. Heh, förlåt för dom eh hårda orden men jag är bara liite sur. Bara lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0