♣ • ◊


Foto och redigering: Me

Nu börjar man känna på sig att sommaren är helt över och att hösten har börjat. Usch, vill ju inte ha höst för då vet man att snart kommer vintern med dess tråkigheter. Sen kom jag på att när jag kommer hem från Japan i January så kommer det ju vara den kallaste delen av vintern. Aja, jag ska inte klaga för det har varit en fin sommar trots allt.

För övrigt är jag förskyld så jag fick sluta flera timmar tidigt från jobbet heheh. Är lite pinsamt dock för förra veckan fick jag gå hem lite tidigare också för jag såg så trött ut - var helt död den veckan. Nåja, hur som helst så börjar jag inse att Japan resan börjar närma sig och jag blir helt nervös. Vad har jag gjort? Lilla mig i Japan lixom? men det kommer gå bra och jag har lyssnat extra mycket på japansk musik denna vecka och sett på massa japanska serier för jag längtar dit så mycket!

Nu ska jag forsätta kolla på Hana Kimi serien - den är så sjukt störd, rolig, romantisk och helt beroende framkallande hahah. Om ni gillar japanska tv serier så kan jag lätt rekommendera denna ^^

puss puss på er ♥

Kommentarer
Postat av: johan

Jätte fint. =)

2010-08-17 @ 15:55:33
URL: http://minephoto.blogg.se/
Postat av: Hanna

Tack :) diggar din fotoblogg!

2010-08-17 @ 17:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0