In my mind


Nu sitter man här igen med rinnande näsa och snor så långt upp i hjärnan att det är ett under att man lever.  Tycker faktiskt synd om barnen som faktiskt är förskylda 24/7. Stackarna.

Hur som helst så träffade jag Eve idag vilket var nice, vi drog till Guldgaffeln o käkade supergod kycklingspett. Seriöst den mannen som äger stället kan verkligen laga god mat :) Efter det gick vi den 10 meters långa sträckan hem till mig och flummade med hög musik och facebook hahah. Sen drog vi till ungdomssamlingen och träffade Korre o annat folk, orkade dock inte vara kvar så länge för jag är som sagt var sjuk och har haft ont i mitt högra öra hela dagen :(

It sucks I know. NU ska jag sova och imorgon ska jag gå och se filmen Inception med korre ^^ har hört att den ska vara riktigt bra? :)


Är för övrigt arg och förvirrad, what did I do wrong huh?

puss puss på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0