Ljungby, Praktik och två stycken miffon.

Hade jätte trevligt i lördags när jag, Johan och Tobias drog till Ljungby. Det var en ganska lång bit dit (12 mil) varav Hanna trampar på gasen på motorvägen, och blir glad när ingen klagar på hastigheten. Vi låg ju trots allt efter tidsmässigt men det slutade med att vi kom först av alla haha. Hur som helst så blev vi bjudna på super god mat och fika och det var roligt att lära känna nya människor. Dock var det inte lika kul att komma hem 01.45 på natten och bli typ dödsförklarad morgonen därefter av ren trötthet. Men det var lätt värt det!

Annars har jag klarat av min första dag på praktiken, som består av en förskola som ligger där Korre bor typ. Började vid åtta så det var lite segt att gå upp tidigt för en gång skull. Personalen var i alla fall supertrevlig och allt känns riktigt bra faktiskt. Förutom att jag var helt död när jag kom hem. Yay för kramp i benen och ryggvärk. Jag fick till och med gå hem tidigare för jag såg så trött ut hahah.

För övrigt sitter gammlingarna och kollar på sin 24 års gammla bröllopsvideo - ljudet och grafiken är underbar, det är nästan så att man kan urskilja om den där suddiga pixelklumpen är en människa eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0