♦ Almost the last one ♦


Del 7 part 1

Okej jag ser era plågande blickar när ni nu ser ännu ett inlägg om London resan som hände för 100 år sen typ. MEN detta mina kära läsare är det näst sista inlägget. Ja ni såg rätt. Ni ska härmed bli befriade från all text om London och istället laddar jag upp dom sista bilderna på resan. Notera att några bilder är iaf lite epic .


En liten staty på nån munk - Redigering: Me


Mot slutet av resan fick vi erfara "speakers corner" som är en känd plats där folk får ta
en stege och ställa sig på den för att sedan skrika ut vad dom vill till alla som vill lyssna.
Oftast handlar det om religion och det var bland annat ganska hetsiga diskussioner mellan
kristna och muslimer. Det var en intressant upplevelse. Redigering: Me


Charley och Tobias på en av dom fyra lion statyerna på Trafalgar Square. Tydligen hade
skulptören aldrig sett ett lejon när han gjorde dom så han använde sin hund och katt
som modell haha. Och det är tydligen därför man kan se att lejonets tunga hänger ut,
precis som en hund. Redegering: Me


Det kungliga palatset var verkligen en majestätisk byggnad tycker jag .
Redegering: Me


Avslutar denna delen med en bild jag tog på nån randome byggnad - kan inte låta bli
att älska alla dessa fina byggnaderna i London . Foto och redegering: Me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0