❤ Kyoto

Del 1/2

Ber om ursäkt för låg uppdatering, jag har nämligen fullt upp med att packa och fixa saker inför hemresan ^^ Men här kommer Kyoto inlägget jag lovat, det var helt sjukt vackert! Tyvärr så var vi där vintertid så det var inte så mycket färger då alla löv hade lämnat träden. Jag tror även det skulle vara helt underbart vackert om man kom tillbaka till våren och se alla körsbärsträd, så det är något jag får göra i framtiden.

Men det var fortfarande vackert även i vintern och själva bilresan dit tog cirka 6 timmar. Vi åkte direkt efter julfesten klockan 2 på natten så man var lite seg i huvudet hela dagen sen, men resan var awesome!






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0