Mount Fuji Trip

Part 2/2

Alright, this is the second part of my Mount Fuji trip! This time we also went to a famous turist place, and it was this amazing waterfall. I hope you will like it!


















För övrigt är livet ganska underbart just nu, vädret är fint och jag sitter och lyssnar på skön musik. I onsdags fick vi följa med några studenter till en stad där en fet buddha-staty fanns, som tydligen var ett känt turistmål. Vi besökte även många vackra tempel och såg även sjukt stora tori-portar. Lovar att lägga upp bilder på det snart, dock tog mitt kamerabatteri mitt i allt. Typsikt.

Vill bara påminna er underbara läsare att det finns en liten knapp som heter "kommentarer" och den kan verka farlig men det är den inte! Titta där är den, precis under fotot här


Kommentarer
Postat av: Mamma

Haha, du är rolig du Hanna. Jag tycker jag har varit ganska duktig på att kommentera iaf. Vilken färgprakt det är i den japanska naturen. Det ser nästan overkligt ut. Otroligt mäktigt! Njut av varje stund. Här gäller bara en färg - vitt!!! Vi har mängder med snö:)Kram

2010-12-04 @ 10:12:47
Postat av: pappa

Min första!

Du är mysig du... FANTASTISKA bilder. Till alla jag möter - dottern är i Japan! OCH hon lever sin dröm just nu! Visst är det så - eller hur!? har läst allt men inte kommenterat tidigare. Annars har jag en kometkarriär just nu i Eksjö Kommuns Hemtjänst som timvikarie. Jag vinner tanternas gunst hele´ tin´...

JÄTTEkram

Pappa

2010-12-04 @ 10:39:11
Postat av: Hanna

Hahah, ja mamma du är väldigt duktig på att kommentera <3 ja, man säger ju att Japan är otroligt vackert under hösten pga alla röda höstträd :) Vi har ju typ en förlängd sommar/höst här för vädret är så fint o soligt ^^ usch, längtar verkligen inte hem till snön iaf :S kram

2010-12-04 @ 14:07:47
Postat av: Hanna

Ja där ser man! :D hahaha så typsikt dig!! xD du är för översocial helt enkelt. Ja det är klart det är så! Livet känns underbart just nu o jag stortrivs i Japan ^^ fantastigt vackert o intressant land :) Ja, det låter ju jättebra! Trivs du? Är personalen trevlig? Hahaha, kan tänka mig det! - akta dig bara för när dom bjuder dig på godis (bäst före datumet är ofta utgått) och man blir tjock. Meen det är nog ingen fara :) Hälsa bröderna mina o farmor o Rune <3 kram

2010-12-04 @ 14:15:32
Postat av: Jojo

Hej Snuttis!

jaja, här kommer en kommentar, som du tjatar... o_<

Jätte fina bilder. Har du Sepia filter eller justerar du dem i datorn? för nått lite lurt är det väl iaf?

Kram!

2010-12-05 @ 14:18:41
Postat av: Ammi

Älskade, dina bilder är otroligt fina! Jag är så glad för din skull! Men vännen... Jag saknar dej så sjukt mycket. Tar upp mobilen varje dag och vill ringa dig men det funkar ju inte!

Älskar dej.

Puss <3

2010-12-05 @ 14:59:32
Postat av: Hanna

Jojo: hahah hej din snutt! haha ja jag redigerar dom i datorn ^^ blir finare då :) men originalet är ju i och för sig redan vackert ändå. xoxo!



Ammi: Awww, tack vännen! <3 Vill ringa dig med ju :C vi får skypa helt ekelt! :D skaffa ett konto om du inte har ett redan ^^ PUSSS!!!

2010-12-05 @ 16:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0