☆ My Tokyo Trip! ☆

Day 1

Här kommer lite bilder från min Tokyo resa! Jag jobbar med filmen men det kommer nog dröja lite, eftersom jag är helt newbie när det gäller windows movie maker. Vi stannade i Tokyo i tre dagar, och jag har aldrig varit så trött tidigare som efter en heldag i Tokyo. Samt som jag aldrig har upplevt en sådan epic storstad tidigare. Nu ska jag packa upp alla kläder jag köpt och krypa ner i sängen. Självklart kommer det en del outfit bilder på dom kläder jag köpt senare ^^ Oyasumi nasai! ♥


På väg till Tokyo med bussen. Bussresan tog ca 3 timmar och japanska bussar är väldigt
bekväma och blåser värmeluft på fötterna. Dom räknar även alla efter rastplatsen så att
dom ser att alla är med ^^


När vi kom fram till Tokyo så regnade det tyvärr, som ni ser, men
det blev väldigt fint väder sista dagen iaf. Många höga byggnader
mötes man av och det fanns människor över allt.


Det var även myket mer färgglatt jämfört med Shizuoka, och många
reklamskyltar som blinkade och rörde sig.


Vi hann tyvärr inte åka till Tokyo tower, men istället tog Mariko-san oss till en hög byggnad,
där man kunde se ut över hela Tokyo! Det var lite svårt att fota med en reflekterande
glasruta, men det var en helt awesome syn :)


We met up with Mariko-san which are a friend of Helena. She was an exange student
some years ago, and lived with Helena and her family in Sweden. Now she i studying in
Tokyo, so she was so extremly kind to show us around the town for two days! Thank you! ♥


Vi åkte till Shibuya på kvällen för att shoppa på forever 21! Shibuya är ett stort
shoppingdistrikt med många affärer och intressanta platser.



Jag bjuder på en tjuvtitt av ett av plaggen jag först köpte på forever 21, lite väl sommrigt
men jag älskade tyget så mkt :)

Fler bilder från dag 2-3 kommer snart!

xoxo



Kommentarer
Postat av: Fanny Wedemalm

Kan inte fatta att du äntligen har fått uppleva ditt Tokyo :) och SNYGG klänning!!!

2010-12-16 @ 15:55:40
Postat av: Hanna

haha ja det var helt underbart! ^^ älskar verkligen staden! :D haha, tack så mkt! <3

2010-12-17 @ 09:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0