Tokyo here I come!




Bjuder på en bild från klassresan vi följde med på för några veckor sen. Idag var jag på ett asflummigt internationellt party, "Japanese and brittish society in Shizuoka" alla var uppklädda och allt var ganska formellt. Så himmla otippat att man befann sig på en sådan fest, och helt plötsligt ville dom att vi skulle sjunga för alla haha. Någon hade sagt att vi var med i en gospelkör eller något, så vi stod där inför uppklädda och aningen flummiga (alkohol serverades) 50+ människor och sjöng "O happy day" hahah. Sjukt otippat är ordet som beskriver den festen.

Hur som helst så är jag riktigt peppad inför imorgon, för då drar vi till Tokyo! Har verkligen längtat efter det så länge, så det kommer bli riktigt kul! Shopping och sightseeing ligger högst på listan över saker att göra ^^ Nu måste jag sova och ladda upp mina batterier inför imorgon, god natt kära läsare ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0