Shopping spree

Hålla mina älskade läsare (som består av två personer) <3

Här kommer lite bilder på söta kläder jag köpte för ett tag sen, ja jag har inget bättre att skriva om så shut it. Allt är inköpt på Monki och den underbart mysiga tröjan var på rea (för en gång skull lyckas jag köpa något på rea).


Sjukt mysig tröja, min favis ^__^


grymt söt tycker jag :)


Cupcakes!

Annars är jag väldigt lycklig just nu vilket känns så sjukt underbart, har precis varit med på ett gympapass så nu är jag trött och hungrig - ska nog gå och äta nu. Ha det bra snutt-banan :)




Kommentarer
Postat av: DaDirtyDaiper (H)

SWEET FLUFFY BALLS på den översta! yeah 8)

2010-03-06 @ 10:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0