しろ


Tänkte det var dags att fixa en nyare men totalt onödig bild på en själv .

Jag tycker om att solen skiner idag, får en hoppas att en liten bit av sommaren är kvar i alla fall. Synd bara att jag aldrig lyckas bli brun, men smälter ju in mer i Japan då antar jag haha. Nu ska jag ner till arbetsförmedlingen och haffa mina pengar, eller rättare sagt förstå den där usla försäkringsblanketten så jag kan få pengar över huvud taget. Sen ska jag svänga förbi Konsum och lämna ett litet säljbrev och hoppas för allt i världen att jag får ett jobb. Det är i sånna här situationer man måste tänka positivt . . .

Kommentarer
Postat av: banana

SÅ fin bild, du är så himla vacker! <3

2010-07-27 @ 17:34:34
Postat av: Shortie

aww, thanks sweetie! <3

2010-07-27 @ 22:25:48
URL: http://hallonsnutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0