Look a pool! Oh wait, it's a baby pool....

Ikväll hade jag det supermysigt! Korre är fixarN! Poolparty med käk, trevligt häng, godis, cola, och utebio. Det var väldigt kul, kände väl mest att jag var lite trött sådär men det var riktigt nice ^^ Korre är skön, för när vi snackar poolparty så menas det med poolar i bäbisform som mirakalöst får plats två fötter i...Men nu ska jag slänga upp lite fler bilder av Londonresan, sen blir det att sova, är så sjukt trött.

Var även på ett möte på kommunen idag och fixade praktik, det skulle vara toppen om inte det var i 3 månader för jag åker ju till Japan i oktober. Men erfarenheten och det är ju bra. För er som inte vet så är det bestämt nu att Japanresan blir av! Och jag får även två underbara reskamrater med mig, Paulina och Helena! Det kommer bli awesome! Har alltid drömt om Japan i flera år nu och äntligen blir det av!

Sometimes your dreams do come true .


Men nu ska jag äntligen sova, hoppas ni alla har haft en lika trevlig kväll!  puss på er! ~ ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0