My New Great Love <3


Del 2

Även om man går vilse så fort man lämnar den trygga bostaden aka kyrkan, när man går omkring i staden så måste bara jag säga att jag älskar London! Det är så sjukt mysigt här! Det är vår och körsbärsblommornas blad singlar vackert ner till marken, dom vita husen och den underbara doften som ligger i luften. På gatorna ligger mysiga affärer överallt med allt från designkläder till Starbucks (mitt nya favoritställe) och söta cafeér. Ja, har inget annat val än att erkänna att jag är hopplöst förälskad i ~ London ~


Färgglada hus gör att man går omkring o myser ^^


Dom underbara körsbärsblommorna påminner mig om Japan


Ett gäng turister på Londons gator, denna bild är tillägnad min kära kamera som senare
blev stulen . . . rest in peace my friend .


En liten närbild på blommorna.....


Här är det tydligen helt normalt att springa omkring med en fet cello på axeln O.O


Älskar hundkojor! Dom är så himla nice, åh vill så sjukt gärna ha en men dom är dyra :(

Även om allt är supermysigt o underbart här så är det svårt att komma bort från all stress som en storstad ger, speciellt London. Men det är det enda negativa jag kan komma på med London :) förutom dom sjukt dyra bostadspriserna. Jag menar dom gör det inte precis enkelt för oss fattiglappar som längtar efter att bo här ._. Om det inte skulle vara för att jag vill till Japan så kunde jag lätt tänka mig att bo här, antar att det får förbli ett önsketänkande dock.

Stress = huvudvärk = en trött Hanna = en sur Hanna = döden för stackars reskamrater.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0