This is My Crib

Sitter nu med trådlöst internet som Kenth nyss fixat åt oss, känner bara ren lycka för stunden. Så nu blir det mer uppdateringar förhoppningsvis, jag ska i alla fall göra mitt bästa. För övrigt så är det mycket nu med att fixa inför Sweden Night, det ska bakas, lagas mat, dekoreras osv. Men det är lite spännande också att få se hur slutprodukten blir sen. Hoppas det kommer mycket folk bara, men det är ca 30 pers som har skrivit upp sig nu. Så det är ganska epic i alla fall.

Men hur som helst så tänkte jag bjuda på lite bilder på hur vi bor, det är några som har undrat över det så varsegoda. Tog dock ingen bild på vårat egna rum för mamma skulle få en mindre hjärtattack om hon såg hur stökigt det ser ut här. Men egentligen är det bara jag som inte orkar ta en bild på det.


I'm sitting here with wireless internet that Kenth just fixed for us, I just feel pure hapinness for the moment. So hopefully I will update more often now, I will try my best anyway. Besides that we got a lot to do before Sweden Night this week, we have to bake cakes and cook a lot of food and decorate the church. I hope there is going to be a lot of people, atleast 30 people has signed up right now. So that feels kinda epic.

Anyway, I was thinking that I could share some pictures on how we live here, there is a few people at home who have been wondering about it so here I go. But I didn't take any pictures on our room because my mom would proberly get an minor heart attack if she sees how messy it looks like right now. But really it is just me who is being too lazy to take the picture.


This is our refrigerator it is awesome because you can open it
from two directions.



voilá!


This is our kitchen where we cook food everyday :)


This is our garden. No just kidding, this is just random
flowers I found.



Our bathroom, no it isen't purple I just made it that way on my computer :3

Ja mer intressantare än så blir det inte, men nu ska jag gå ner och laga dagens lunch. Vilket består av: ris och grönsaker. Ja ingen suprise där inte haha. Jag har även köpt en textbok med engelsk-japansk text. Så här ska det pluggas japanska!

Matta ne!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hmm, det är nog inte bara jag som skulle få en hjärtattack om jag såg ert rum, vad skulle Paulinas mamma säga?! I övrigt ser det ju väldigt fräscht ut. Häftigt kylskåp! Hoppas ni verkligen får en trevlig fest. Förmodligen kommer de inte gilla svenskt godis, eftersom de bara äter nyttiga grejer. PoK

2010-11-20 @ 12:44:07
Postat av: Jojo

Eh, har ni bara kök o badrum eller?

Hur ser rummen/rummet ut :/

//en som gillar inredning

2010-12-05 @ 14:45:52
Postat av: Shortie

hahah det vågar jag inte visa juu xD okej, ska göra det nångång när jag finner tid till det <3



mamma: jag tror hon skulle svimmat på direkten kanske :) ja dom tyckte om våra chokladbollar ^^

2010-12-05 @ 16:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0