Sweet as candy

Nu har mamma och jag kämpat ett antal timmar med att baka över 24 st. cupcakes, men det var kul! Så nu kommer lite bilder med den nya kameran på mina färgstarkta skapelser - hann inte leka så mycket med inställningar och sånt för kl. är 00.38 just nu och jag måste gå och lägga mig snart. Ska jobba min sista dag imon, vilket känns lite konstigt och ledsamt för alla var så trevliga och roliga :)



Lite färgglada cupcakes


Mamma gjorde den coola med taggar och hon klagar på att hon saknar kreaktivitet...


En liten overview över dom första vi gjorde - jag vet . . . smiley-muffinsen failade totalt .


Kommentarer
Postat av: Bror

LOL smileyn ser ond ut! xD

2010-10-13 @ 11:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0