90-talets ljuva musik

Jag har en vän som jag kallar för Korre. Korre är en speciell tjej som inte riktigt förstår ibland att man vill ha saker av henne fort och inte 100 år efteråt. Som t.ex. fotona hon tog under 90-tals festen i fredags. Fotona som fångade Björn i hans extremt roliga och aningen handikappade dans, och andra flummiga tillfällen den kvällen. Det går inte heller att tjata på Korre för hon är inne i sin egna lilla värld. Jag är bara vän med Korre för hennes coola brillor och störda humor lixom, bara så ni vet.

Haha neä då! Korre är faktiskt en väldigt kär vän som jag älskar trots hennes långsamhet ibland ♥ Men ni får fler bilder från kvällen när jag väl har fått dom som sagt, men här kommer en liten bild när jag försökte fixa mig inför kvällen. Vill bara poängtera att mit hår är värdelöst ibland, för trots att man använder 1000 liter hårspray och allmänt förvärrar växthuseffekten så vill inte mitt hår förbli fluffigt. Nej istället lägger det sig ner som en död planta i Afrika.


För er som undrade så hade jag på mig en vit t-shirt, bleka jeans högt över midjan,
och en röd flanell skjorta som ni kan skymta i bakgrunden .


För er som inte kom ihåg 90-talets "ljuva" musik så är den här låten kanske bekant?


Kommentarer
Postat av: fanny wedemalm

snygg-hanna :)

2010-10-04 @ 21:53:24
Postat av: korre

hahah! öh.. bilderna ja! men dom kommer ja ihåg! :P

2010-10-05 @ 14:44:40
Postat av: korre

ps. JAG LÄSER DIN BLOGG!!!!!

2010-10-05 @ 14:46:07
Postat av: Shortie

haha ops! men nu har du bevisat iaf att du läser den glad ^^ Du vet att jag älskar dig lilla korvhuvud <3 ps. vi sade aldrig hej då ju :( kassa vi e xD



Fanny: aww tack! o snygging kan du vara själv ;) <3

2010-10-05 @ 23:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0