Det börjar dra ihop sig nu ¥

Nu för tiden vet jag varken ut eller in. Stress är ju ett ständigt uppkommande tema dom här sista dagarna. Det känns som om man blivit påkörd av en lastbil, blivit attackerad av en psykopatisk guldhamster, blivit skjuten med en shotgun från 2 meters avstånd, nermanglad av en överviktig älg och....eh ja nu överdrev jag en aning men ni fattar vinken. Men det gäller att ha ögonen på målet så att säga för om fyra dagar åker jag till JAPAN!

Så nu har jag börjat packa, fixat försäkring och köpt en ny kamera idag. Det blev tyvärr ingen systemkamera, då jag var alldeles för stressad för att hitta en för bra pris och allt, dock blev det en Sony Cyber-shot DSC-W390. Helt okej tror jag för det låga priset, ska kanske testa den senare ikväll!


Men nu ska jag börja baka cupcakes som är en avskedspresent till mina arbetskamrater på jobbet ^^ Hoppas bara dom blir bra för jag har en tendens att misslyckas när det gäller bakning...och mat för den delen. Anyway, ni får se mina vanskapta varelser senare ikväll <3

Se ya later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0