Okt. 8, 2010

Idag när jag jobbade min sista dag så bjöd jag på mina cupcakes, som tur var blev uppskattade, och sedan fick jag säga hej då till alla. Sen så fick jag en super söt avskedspresent från dom! Och om ni läser detta så vill jag bara säga att jag har trivits så otroligt bra hos er så tack för allt! Ni är så himla gulliga och snälla! Hoppas vi ses i January!


Tack så mycket för den fina presenten! Den ser väldigt vacker och japansk ut ♥

Men nu ska jag börja packa i alla kläder och fixa det sista inför resan, ingen vila och ingen ro här inte. Det hjälper ju inte precis att pappa står och skriker över en som en rabiessmittad kanin.


Så här städat och fint ser mitt rum ut just nu, en sak är säker i alla fall: jag hatar att packa .

Det här blir sista inlägget jag skriver innan jag beger mig till Japan. Uppdatering kommer sen när jag landat och slagit mig till ro i kyrkan och allt!

Hej då så länge! ♥


Kommentarer
Postat av: fanny wedemalm

lycka till hanna ^^ you go girl! är så glad att du ska iväg nu, är så spänd på att få läsa om dina adventures over there!!! massa kramar på dej vännen, du är så sjukt bra så det finns inte :D

2010-10-08 @ 19:34:55
Postat av: Hanna

Hahah tack så mkt! ja du får läsa läsa läsa o kommentera! Då blir jag superglad! ^^ Och lycka till med körkortet vännen så ses vi i Januari igen! ;D skickar massa kramar på dig <3

2010-10-08 @ 22:28:37
Postat av: Anna

Tack själv Hanna vi kommer sakna dig hos oss på Smultronet.Ha dé så bra i japan o ät många lyckokakor ;))

2010-10-10 @ 19:14:57
Postat av: Anna

Tack själv Hanna vi kommer sakna dig hos oss på Smultronet.Ha dé så bra i japan o ät många lyckokakor ;))

2010-10-10 @ 19:15:24
Postat av: Anonym

Tack själv Hanna, vi kommer att sakna dig hos oss på Smultronet.Ha dé så bra o ät många lycko-kakor ;))

2010-10-10 @ 19:20:24
Postat av: Anonym

Tack själv Hanna, vi kommer att sakna dig hos oss på Smultronet.Ha dé så bra o ät många lycko-kakor ;))

2010-10-10 @ 19:21:01
Postat av: Anonym

Tack själv Hanna, vi kommer att sakna dig hos oss på Smultronet.Ha dé så bra o ät många lycko-kakor ;))

2010-10-10 @ 19:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0