Visste du att . . .chipskostym är ett annat ord för mysdräkt ?

Det är konstigt att man ska drabbas åter igen av en förskylning. Släng in lite feber med, och varför inte göra så hon knappt kan andas genom näsan. Lite slem i halsen skadar ju ingen, och för allt i världen gör så hon varken har kvar sitt smak & luktsinne. Mmm mat är så roligt att äta just nu, anorexia FTW lixom. Neä nu ska jag dricka kaffe och dra på mig chipskostymen och sen kolla på en japansk film , Totoro is the shit


over and out .

Kommentarer
Postat av: moa

stackare som är förkyld, men väldigt fin blogg!

jag och elin såg new moon i förgår, såååå himla bra!!!! det är löjligt men jag blir alldeles flickig av de filmerna.

Japan japan :) och kamera tycker jag absolut du ska köpa dig en. Jag har 400D, jag gillar den.

ha de bäst snorunge :)

kraaaam

2010-09-18 @ 17:23:59
URL: http://ochhenneskamanbomed.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0