:) denna smiley:n är till för att folk ska inse att jag är glad egentligen


Vet inte men just nu verkar det som dagarna flyter ihop till en stor klump. Man går upp, äter, gör sig iordning, drar till jobbet, kommer hem, vilar, äter, spelar, sen sover. Det är typ min rutin nu för tiden. kul. Jag tror ni inte förstår allvaret i mitt liv just nu. Jag har inget liv för inga polare bor kvar här längre för alla drar. Förutom Korre, men hon är i Linköping hela veckan. Det suger. Sen har jag blivit förskyld igen med feber och allt. Jag skriver med många punkter så ni förstår. Så ni förstår hur mycket mitt liv suger just nu. För jag har inget liv.


Kommentarer
Postat av: Anna Elfstrand

HANNY! Jag älskar dig!

2010-09-18 @ 16:52:06
Postat av: Shortie

hahah, naaw ANNY älskar dig med tös! <3

2010-09-18 @ 23:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0