Take me to a retro shop


Idag har jag varit på kyrkans loppis och fyndat lite ^^ Det blev ju inte jätte mycket med lite saker blev det trots allt (hade typ inga pengar på mig). Men stoltast är jag över den fina vasen med ett japanskt motiv på, såg den nästan direkt när jag gick in haha. Önskar det fanns mer second hand butiker här i Nässjö också, fatta vilka snygga retro kläder man kan hitta isåfall. Aja, jag får väl flytta till en storstad helt enkelt.

Funderar faktiskt på att börja plugga något roligt i Göteborg bland annat, skulle vara superkul att bo där men känner ju i och för sig inte så mycket folk där. Har faktiskt gett upp att hitta en utbildning som både är rolig och som man kan få jobb inom, så nu letar jag bara efter utbildningar som låter intressanta och roliga :)



Hittade fyra snygga glas, som är bra att ha i framtiden


Denna fina japanska vasen fyndade jag idag

Tyvärr är ju bilden ovan ett tragiskt exempel på att jag inte kan ta hand om blommor. Jag försvarar mig med att jag icke inköpt dessa vackra (nu tragiska) rosor och dom är över 2 månader gamla. Men nu ska jag gå och käka, so long everyone!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0