Thinking and thinking some more . . .


 

Sitter och funderar lite på framtiden och vad som kommer hända efter Japan. Ja, jag

vet att det är väl lite för tidigt att tänka på det redan nu, men får typ panik annars haha.
Jag måste veta att jag gör nånting av mitt liv så man inte fastnar i Nässjö för all framtid
i en etta med en katt och en stinkande bajslåda. Tolka det inte fel nu, jag har inget emot
folk som bor kvar här men jag menar bara att jag är inte en av dom. Funderar lite på
Göteborg faktiskt, av någon konstig anledning, men då måste man skaffa jobb där och boende. Suck, varför ska allt vara så komplicerat?

Anyway, har mer eller mindre redan ett vikarie/heltidsjobb här i Nässjö så vi får se hur det blir sen helt enkelt ^^

Peace out ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0