Shopaholic yes indeed ★

Måste erkänna att jag börjat räkna dagarna tills jag kan flytta in i min nya lägenhet! Meen det är ca 1 ½ månad kvar, så jag antar att jag måste tagga ner lite. Hehe, fast jag kunde inte låta bli att köpa lite inredningprylar på vägen hem från jobbet idag - jag försvarar mig med att dom var billiga! kinda...


Underbar duk för endast 18:-




Hittade en epic retro-burk som matchar den jag fick i julklapp, 49:-


Som ni märker så älskar jag stilen landet/shabby chic/Victorian :P

På tal om annat så, är det fredag idag! woho!

puss på er!  ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Colaburken va ju fläskic!!!!!! Vill också ha :(

2011-02-12 @ 10:19:40
Postat av: Shortie

ja dom är assnygga! finns brickor o sånt med på hemtrevligt :P ska spica upp köket med dom ;D

2011-02-12 @ 12:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0