05.02.2011

Hade det helt underbart förra helgen i Stockhokm. Fick äntligen träffa Ammi, vi hade inte sett varann på typ 4 månader! Och så fick jag sova hos min älskade Hanna Banana med ^^ Hur som helst så flyter livet på just nu, jag jobbar, jag sover, äter, spelar dator...och ja ni fattar vinken. Men idag har jag städat mitt rum sen jag kom tillbaka från Japan, hehe mamma har velat strypa mig långsamt ett antal gånger nu för att det såg ut som skit. Så nu sitter jag i ett nystädat rum och ikväll ska jag, Korre och hennes vän Karin kolla på melodifestivalen (nej jag brukar inte följa detta program) och ha ett slumber party! Så ikväll packar jag ner min pj och drar dit, det kommer bli awesome!

Vad ska ni göra i helgen?

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0