Karaoke!

Kom just på att jag glömt lägga upp bilderna från vår "hej då-fest" som hölls på ett karaokeställe. Tror vi var ungefär 13 personer som kom och gick under kvällen. Jag har aldrig sett folk ha så mycket energi kl 2 på natten som japanerna. Ja hela festen och Japan resan känns så långt borta nu, men jag får åka tillbaka dit en vacker dag ^^


Det var i denna apparat som man sökte efter den låten man ville sjunga och la sedan in
den i datorn :)






Denna goda melonläsk drack jag ca 10 glas av under kvällen hahha xD


Haha, Kas och Kosuke ^^


Tv med alla videos och sångtexter


Madame och Yukika! Yukika var extremt bra på japanska låtar, hon lät exakt som dom
som sjunger i alla animel-åtarna typ :P


Hahah, sorry Palle men jag kunde inte låta bli att ta med denna ^^


Kosuke och Wataru är så himla sköna killar! xD


Hahah bäst!


Aww, it was a really fun night! Mina-san I miss you all! ♥

over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0