Upgrade ya


Jag tänkte det var dags med en liten uppdatering. Mitt liv rullar på som vanligt, jag lyckades bli sjuk direkt när jag kom hem från Japan. Så har nu uthärdat en förskylning på 2 veckor och i måndags blev jag magsjuk med smärtor både i magen och bröstkorgen. Nice. Har aldrig mått så dåligt som då faktiskt. Men nu är jag frisk igen och har precis jobbat min första dag på dagiset igen. Hade en 3 månaders pratik där innan jag reste bort och nu har jag fått en fast tjänst i 3 månader (man förlänger det sen ytterligare 3 månader osv).

Så det känns skönt att ha något att göra på dagarna. Jag har även fått en egen lägenhet! En liten 1:a som ligger 3 min bort där jag bor nu haha. Så vill man ha käk sen från gammlinganrna så är det ju bara att gå några meter bort. Okej, jag ska laga min egna mat så ni behöver inte bli upprörda. Hur som helst så får jag inte flytta in förrän i april, men sen blir det paaarty! ~

Nu ska jag se om det finns någon mat i kylskåpet - peace.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0