this is just an irrelevant text that has no meaning or purpose but you kinda want to read it anyway, cuz who knows what might stand in it?


Jag vet att jag är väldigt dålig på att uppdatera (och komma på rubriker) nu för tiden, så därför ger jag er nu en förklaring till detta fenomen (vadå jag har ju aldrig uppdaterat fort?) hur som helst så är orsaken den att: Jag gör inget med mitt liv just nu. Med andra ord så händer det tyvärr inte så mycket i mitt liv, jag väntar fortfarande på lägenheten, jag jobbar som vanligt, jag äter och jag bajsar. Okej det där sista var lite omoget...men sant dock. Så när jag såg att min kära vän hade tatuerat sig för första gången så tänkte jag "neä nu banne mig vill jag göra något med!" vilket resulterade i ingenting. Dock sökte jag på olika kvällskurser inom dans, teater, foto osv och vad får man då fram i denna dödsdömda staden? Jo, ingenting. Men jag håller modet uppe och jag får väl drömma om att göra saker i framtiden istället, när nu det blir...

Neä men om jag ska vara allvarlig så funderar jag hela tiden på vad jag ska göra detta året eller nästa för den delen. Hur ska man hitta sitt kall här i livet? Hur kan man veta att detta är jag bra på, detta ska jag göra när man inte ens har varken drömmar, visioner eller mål i livet? Kanske är jag för ung än, kanske är det bara jag som är eftebliven i denna världen, vem vet? Inte jag i allla fall .


Kommentarer
Postat av: köttisen

dude. vuxenskolan. ja säger bara de..

2011-03-07 @ 17:48:47
Postat av: Shortie

Har kollat deras hemsida kötthuvud, men fanns ju inte möe i Nässjö :P

2011-03-07 @ 18:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0