Cookies!

Jag och Korre hade en kakfest hemma hos mnig i lördags, det blev jätteflummigt och sen bildade vi en konstnärlig regnbåge ♥


Chocolate chip cookies är dom godaste kakorna ever!


Desse var hyper som vanligt hahah ;)


Vi spelade fia med knuff, jag har ingen aning om vem som vann för allt spårade ur.


Hahah, ehm jag låter bilden tala för sig själv...


Vår fina regnbåge, notera att Desse är helt mosad och syns knappt!

Alla foton är tagna med Björns kamera, sen vet jag inte vem som tog kort på vad. Anyway, tänkte att jag kunde avslöja att jag ska börja gå en yrkesutbildning på ULTRA (men nu heter det JB kompetens) och utbilda mig till servitris/bartender! Haha lite otippat men jag tror det blir bra, den är på 15 veckor men först får man ha en provperiod på 3 veckor för att se om man vill gå utbildningen osv och den börjar nu på måndag!

Nu ska jag gå och försöka steka fiskpinnar, får se om jag lyckats behålla den oranga färgen för min mat tenderar att bli ganska svart ibland. Puss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0